Pokud objednáte do 10:30, zboží obdržíte následující pracovní den. V případě, že objednáte později (po 10:30) zboží obdržíte druhý pracovní den po vytvoření objednávky. Pokud vaše objednávka obsahuje mražené produkty Cafitesse, může datum dodání Vaší objednávky být přizpůsobeno, protože produkty Cafitesse doručujeme pouze v úterý, středu a čtvrtek.
Zboží z řady Cafitesse, z technických důvodů doručujeme pouze v úterý, středu a čtvrtek. Pokud objednáte na jeden z těchto určených dnů, zboží bude dodáno beze změny v datu dodání. Pokud vytvoříte objednávku a datum dodání je pondělí či pátek, doručení bude přizpůsobeno a posunuto na nejbližší den určený pro závoz produktů Cafitesse.
Dodávky mohou ve výjimečných případech být doručeny po částech. Jedná se hlavně o objednávky obsahující jak mražené výrobky Cafitesse, tak i běžné produkty z našeho portfolia jako kávová zrna či čaj. Naši dopravci posílají e-maily s informacemi o doručení. V případě, že se nejedná o mražené produkty, nebo Vám část objednávky chybí, obraťte se na 800 300 303.
Zašlete prosím veškeré informace na e-mailovou adresu zs-dep@jdecoffee.com. Náš zákaznický servis Vás bude kontaktovat.
Zašlete prosím veškeré informace (číslo objednávky, chybně dodané zboží) na e-mailovou adresu zs-dep@jdecoffee.com. Náš zákaznický servis Vás bude kontaktovat.
Zašlete prosím Váš požadavek a veškeré informace na e-mailovou adresu zs-dep@jdecoffee.com. Náš zákaznický servis Vás bude kontaktovat.
Zavolejte na naši zákaznickou linku 800 300 303 nebo nám napište na e-mailovou adresu zs-dep@jdecoffee.com. Náš zákaznický servis Vás bude kontaktovat.
Nejdříve se musíte stát zákazníkem Jacobs Douwe Egberts Professional, podepsat obchodní smlouvu a další povinné dokumenty, následně požádejte svého obchodního zástupce o vygenerování přístupu do našeho e-shopu. Zkontrolujte si Vaši e-mailovou poštu (i Spam!) a klikněte na zaslaný odkaz, dále postupujte podle instrukcí. Platnost odkazu je 7 dní.
Ve chvíli, kdy bude zboží předáno přepravní společností DPD zpět do JDE, zboží projde kontrolou. Poté Vám na základě zjištění bude případně uznáno vrácení/reklamace, a bude Vám vystaven dobropis. V případě, že jste ho ještě neobdrželi, kontaktuj nás prosím na čísle 800 300 303.
Zašlete prosím veškeré informace na e-mailovou adresu zs-dep@jdecoffee.com. Náš tým Vás bude kontaktovat.
Jako společnost JDE Peet’s záměrně rozvíjíme naše aktivity tak, aby každý šálek kávy a čaje, který přinášíme na trh přispíval k lepší budoucnosti nás všech. Od roku 2021 jsme ještě více zaměřili naše úsilí na udržitelnost našeho podnikání s cílem přispět k vytváření lepší budoucnosti pro naše lidi, planetu a JDE Peet's. Program JDE Peet’s Common Grounds ztělesňuje naši ambici vytvářet pozitivní vliv jak na společnost, naši planetu tak i budoucnost kávy a čaje.
Naše společnost se zavázala k ochraně životního prostředí a podpoře udržitelného rozvoje. Každým rokem se snažíme minimalizovat naši uhlíkovou stopu a zavádíme nové ekologicky šetrné postupy. Naši obchodní partneři a zákazníci jsou nedílnou součástí tohoto úsilí. Společně můžeme dosáhnout významného pozitivního dopadu na naši planetu.
Jedním z našich nejzásadnějších témat, která řešíme je zodpovědný přístup k získávání kávy a čaje - našich dvou klíčových surovin. Ty se pěstují v zemích čelících významným socioekonomickým a environmentálním výzvám. Díky našemu programu udržitelnosti Common Grounds jsme již nyní blíže k našemu cíli 100% zodpovědně získávané zelené kávy a čaje do konce roku 2025.
Kontaktujte nás prostřednictvím zákaznické linky nebo e-mailu.